جمعرات, اکتوبر 2, 2014

پی ٹی آئی ، عمران خان ‘‘ کے سپورٹرز کون لوگ ہیں ؟

qadiani-02اس میں کوئی شک و شبہ نہیں ہے کہ ‘‘ پی ٹی آئی ، عمران خان ‘‘ کو منکرین حدیث ، قادیانیت نواز ، دہرئے ،گوہر شاہی اور مادر پدر آزاد قسم کے لوگ سپورٹ کر رہے ہیں ۔

دوہزار تیرہ کے الیکشن سے پہلے عمران خان کی جانب سے قادیانی ہیڈ کواٹرز لندن میں ان کی حمایت حاصل کرنے کے لئے ایک وفد بھیجا گیا تھا جس میں قادیانی خلیفہ مرزا مسرور احمد نے یہ انکشاف کیا تھا کہ مجھے عمران خان کی جانب سے یہ پیغام ملا تھا کہ اگر ہم اقتدار میں آئے تو اسمبلی میں آپ کے خلاف کی گئی قرارداد پر نظرثانی کریں گے۔

دوہزار تیرہ کے الیکشن سے پہلے عمران خان کی جانب سے قادیانی ہیڈ کواٹرز لندن میں ان کی حمایت حاصل کرنے کے لئے جو وفد بھیجا گیا تھا اس کی سربراہی ‘‘ نادیہ رمضان چوہدری ‘‘ جو کہ پاکستان تحریک انصاف سیکرٹریٹ عمران خان کے ساتھ کام کرتی ہیں ، کر رہی تھی ۔ان کا قادیانی خلیفہ مرزا مسرور احمد کو کہنا تھا کہ قادیانی تحریک کا جو منشور ہے وہ ہمارے منشور کے ساتھ بہت زیادہ مطابقت رکھتا ہے ۔انہوں نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں کہ اس الیکشن میں آپ کی کیمونٹی ہمیں سپورٹ کرے ۔

قادیانی خلیفہ نے اس ملاقات میں یہ کہا کہ جب تحریک انصاف بنی اس وقت میں پاکستان کا ناظم اعلیٰ تھا اور اس وقت عمران خان میں نے میرے پاس ایک وفد کو بھیجا کہ ہم ایک نئی پارٹی بنا رہے ہیں آپ ہمیں الیکشن میں ووٹ اور سپورٹ کریں ۔قادیانی خلیفہ کا کہنا تھا کہ میں نے انہیں باور کروایا کہ ہمارا تو ووٹ ہی نہیں ہے ۔۔ جس پر عمران خان کے ہرکارے نے کہا کہ آپ سپورٹ کریں جب ہم اسمبلی میں جائیں گے تو ہم آپ کا حق بھی دلوائیں گے۔

لندن کی بیٹھک میں نادیہ رمضان چوہدری کا پھر کہنا تھا کہ آپ ہمیں سپورٹ کریں ہمارا منشور تمام لوگوں کے لئے ہے ۔قادیانی خلیفہ کے ایک سوال کے جواب میں کہ ہماری بھی پاکستانی شہری کے حساب سے جسٹیفیکیشن ہونی چاہئے پر کہا کہ یہ ہم آپ کے لئے کر رہے ہیں ۔

qadiani-01

نوٹ ۔نادیہ رمضان چوہدری نے اپنے ویڈیو پیغام میں اپنی کہی گئی باتوں کی تردید بھی کی تھی جو کہ سراسر ایک بھونڈی اور عام آدمی کو گمراہ کرنے کی کوشش ہے ۔

دوسری جانب گوہر شاہی کا نمبر ون چیلا ‘‘ یونس گوہر شاہی ‘‘ جو کہ سرعام اللہ رسول کا مذاق اڑاتا رہتا ہے اور خانہ کعبہ کو گالیاں بکتا ہے کے ورکرز آجکل دھرنے میں بڑے بڑے بینر اٹھائے عمران خان کو سپورٹ کرتے نظر آرہے ہیں۔یونس گوہر شاہی اپنی ویڈیوز میں سرعام مسلمانوں کوگندی غلیظ گالیوں سے نواز رہا ہے ۔

دھرنے اور عمران خان کو سپورٹ کرنے والوں میں منکرین حدیث غلام احمد پرویز ، منکرین حدیث جاوید احمد غامدی کے چاہنے والوں کی بھی بڑی تعداد موجود ہے ۔جبکہ دہرئے اور مادر پدر آزاد قسم کے تمام لوگ عمران خان کو مکمل سپورٹ کر رہے ہیں ۔

عمران خان کی تحریک کا اگر ہم ایک سرسری سا جائزہ بھی لیں تو یہ کہنا بے جا نہ ہوگا کہ عمران خان کا ایجنڈا ‘‘ ارادی یا غیر ارادی طور پر ‘‘ پاکستان کی سالمیت کو نقصان پہنچانا ہے ۔سول نافرمانی کی تحریک کا بیان ہو یا ، ہنڈی کے زریعہ سے باہر پیسہ منگوانا یا بھیجنا جیسے بیان یا کہ پاکستان کے لئے گئے قرضے واپس نہ کرنے جیسے بیانات نے عمران خان کی اصلیت کا پول کھول کر رکھ دیا ہے۔

2 تبصرے:

  1. معاف کیجئے عمران خان نے کے پی کے میں ایسے قانون بنائیں ہیں کہ آپ سوچ بھی نہیں سکتے آپ کی سوچ کو سلام واہ واہ
    صرف ایک آر۔ٹی۔آئی ایکٹ ہی کافی ہے۔

    جواب دیںحذف کریں
  2. جی محترم ۔۔۔۔ آپ کے تبصرے کا شکریہ

    جواب دیںحذف کریں